ماهانماهان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

ماهان عشق زندگی مامان و بابا

پوشک عوض کردن وقت وبی وقت مامان

1391/4/26 17:00
نویسنده : مامان و بابا
372 بازدید
اشتراک گذاری

خرسماهان گلم وقتی هنوز چند روز بیشتر نداشتی شبها که میخوا ستی بخوابی پوشکت رو عوض میکردم که راحت تا صبح بخوابی واذیت نشی یه شب نصف شب به سرم زد پاشم پوشکت رو نگاه کنم ببینم نکنه جیش شماره2 کرده باشی وپاهات بسوزه القصه وقتی پوشکت رو باز کردم دیدم بله خراب کاری کردی اونم چه خرابکاریییییییی دلم برات سوخت و شروع کردم به عوض کردنت وقتی که حسابی جات تمیز شد سر حال اومدی وچشمات رو باز کردی حالا بازی نکن پس کی بازی کن دقیقا تا دو ساعت شارژبودی و بازی میکردی و من هم مجبور میشدم پا به پات بیدار بمونم عسلم خلاصه این شد برنامه هرشبمون که شما نصف شبا خرابکاری کنی ومامانی هم تمیز کنه ای بابا بچه مگه این موقع نصف شب وقت خرابکاری کردنه مادر توی روز وقت نداری مگه جیگرم اینجا هنوز خوابی و پوشکت رو عوض نکردم قربونت برم که اینقدر ناز خوابیدی ایییییییییییییییش توی این عکس 10 روزه هستی قربونت برم

خواب

ای شیطون ببین چه جوری تاریک کردی که مبادا خوابت خراب بشه فندقم

خواب

مامانی دورت بگرده که اینقدر ناز خوابیدی توی این عکس هنوز 1 ماهت نشده اون قرمزی های رو صورتت هم گرمیه که ریخته بیرون چقد بی تلبیت هستن این قلمزیا

قلمزی های بی تلبیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)