ماهانماهان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

ماهان عشق زندگی مامان و بابا

دل درد های شبانه ماهان مامان

1391/4/25 19:55
نویسنده : مامان و بابا
285 بازدید
اشتراک گذاری

هی وای من از کجاش برات تعریف کنم پسرکم هنوز ٣٥ روزت نشده بود که گریه هایگریه شبانت شروع شد وقتی دل درد میگرفتی دیگه با هیچی آروم نمیشدی قربونت برم از دل درد به خودت میپیچیدی و مامان هیچ کاری برات نمیتونست بکنه و دلم برات کباب میشد و من هم پا به پات گریه میکردم گریه آخه طاقت درد کشیدن وگریه هات رو نداشتم جیگرم  هرچی دکتر بردمت و داروهایی که برات تجویز می کردن هیچ کدوم فایده نداشت هر چقدر خودم توی تغذیه ام رعایت میکردم بازم نشد هرشب ساعت ٢ صبح از خواب با گریه بیدار میشدی و فقط روی پای مامان وبابا و آروم میشدی خواب من وبابایی هم نوبتیش کرده بودیم ١ ساعت بابا ١ ساعت مامان بابایی طفلک صبح ها که میخواست بره سر کار با کله راه میرفت از شدت خستگی وبیخوابی خواب دلم براش میسوخت بزرگترها و دکتر ها دکتر میگفتن وقتی ٥ ماهت که بشه خوب میشی دقیقا این قصه تا ٥ ماهگیت طول کشید دلبرکم البته این رو هم بگم که ماشاا...وزنت عالی بود و زیاد شیر میخوردی شکموی مامان نمیدونم این دل درد ناقلا چی بود که بدجنس شبها میومد سراغت ولی عزیز دلم قبل از اینکه دل درد بگیری هر شب ساعت ٦ شب میخوابیدی و بدون اینکه درخواست شیر کنی تا ٦ صبح یه کله میخوابیدی ولی مامانی هر ٢ ساعت یک بار میومدم و آروم بهت شیر میدادم تا مبادا شکم کوچولوت خالی بشه و گرسنه بشی نفسم قلبقلبقلبقلب

جیگرم توی این عکس 5 ماهه هستی ولی هنوز یه کم دل درد داشتی وقتی حوصله نداشتی وعصبانی بودی بابا این عکس رو ازت گرفت عشق من الهی مامان قربون اون اخم کردنت بشم با مزهههههههههههههه

پسر عصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)